Sjuuk

Hej där hemma!

Jag har haft världens otur och gått och blivit sjuk dagen efter min födelsedag. Det är många av "dansarna" (som dansade i helgen) som har blivit sjuka så det måste vara nåt som går runt just nu. Jag har huvudvärk, feber och mår illa... Bläää
Men min fina Lotta lyser upp mina dagar lite med email-uppdateringar om vad som händer där hemma.
När man är sjuk vill man bara en sak, att bli frisk. Så nu hoppas jag bara på att det går över till helgen!

Hela min facebook sida är översvämmad med "Zlatan, vilket mål!!", "min kung, Zlatan!" osv. så nu har jag desperat försökt hitta ett videoklipp på det fantastiska målet som alla pratar om haha. Meeen jag kan inte hitta det någonstans, så jag får väll nöja mig med facebook statusar..

Jag har ingen bra bild, så ni får lite random bilder jag har på min telefon


Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig kramar från mamman <3

2012-11-15 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0