The day before

Hej!
 
Jag kommer börja med att berätta någonting väldigt irriterande som hände igår. Två av de viktigaste sakerna jag äger blev snodda igår. Nämligen mitt id-kort och mitt kredit-kort. Det hände igår backstage medan jag dansade. Det var kanske inte specielt smart av mig att lämna min halvöppna ryggsäck med min plånbok synlig i omklädningsrummet, men det gjorde jag, och det var dumt. Vi ringde polisen och fick komma in till stationen för en kort intervju så att har all information. Jag och plisen jag pratade med hade ett awkward moment när jag var tvungen att säga hela mitt namn bokstav för bokstav eftersom att svenska namn inte precis är vanligt här borta. Det tog typ fem minuter.. E.l.i.c.e K.a.r.i.n J.u.l.i.a L.i.n.d.h.o.l.m N.o.b.i.n.d.er och polisen sa att det var det längsta namnet han någonsin hade behövt skriva ner.
Men iaf.. det är ingen fara med kreditkortet för det är spärrat, och jag har fortfarande mitt pass och idkortet är i principt värdelöst om mitt kreditkort inte funkar.
 
Men nu till lite roligare saker, för ikväll var det vår sista dansuppvisning! Det har vart så himla roligt att vara med om, men nu är det över och det är faktiskt lite skönt också. Jag behöver inte längre ha ett ton smink och en obekväm balklänning på mig varje kväll. OOOCH imorgon är det ju min födelsedag! Jag tycker iofs inte om födelsedagar speciellt mycket (förutom presenterna, hehe)... men det kommer ändå vara lite konstigt att inte vara med alla er där hemma.
Jag vet dock att det kommer vara precis lika bra här borta eftersom att min värdfamilj och alla nya människor här borta är super. 
Men nu är jag trött och ska sova så jag kan vara pigg imorgon. Jag ska försöka blogg imorgon också så ni får höra om min dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar din blogg tack för alla dina inlägg!!! :)
Jag skulle behöva hjälp med en sak. Jag undrar hur du har fått din blogg så hiiiiimla fin? Jag gjorde precis en blogg på blogg.se men det fanns bara fula teman att välja mellan och de andra får man betala för. Jag har aldrig haft en blogg innan så JAH fattar inte alls hur man gör sin blogg så man vill ha den och lägger in egna bilder! Hur gjorde du det? Fick du hjälp? Jag vill ju ha en lika fin blogg som dig men det verkar jättesvårt!!!

Svar: Hej Emma! Tack så jättemycket för dina fina ord! jag blir så glad! och jag måste säga att jag vet precis hur du känner, haha Jag har haft andra bloggar innan den här så jag har övat lite på det här med design (och ja, jag har designat bloggne själv). Om du vill kan du gå in på www.elicenobinder.blogg.se så får du se att min blogg inte alltid var speciellt fin.. haha
Men vad jag gör är att jag väljer en standard design och sen ändrar jag om lite i stilmallen (jag tror jag började med designen "fashion"). Men mitt råd är egentligen att googla! Jag började t.ex med att ändra min header och jag sökte på internet hur jag skulle göra! Efter ett tag kommer du vara ett pro, men det kan ta lite tid :)
maila mig om du har fler frågor!
Elice Lindholm Nobinder

2012-11-11 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0