Rockets!

Vi vann!! Woop woop
Det var nog en av de kallaste matcherna någonsin (jag frös ihjäl) men det var det värt!

Denna helg är det som vanlig fullspäckat schema. Imorgon ska jag ta senior pictures med alla andra seniors som är med i cross country laget, det är kl.10. Efter det ska hela familjen åka till ett zoo som inte ligger speciellt långt bort, och på kvällen blir vi bjudna på middag av min fina värdfarfar!
På söndagen blir det första konserten med kören kl.2 och efter det ska vi också äta middag tillsammans på Olive garden. Jag måste också köpa en ful balklänning! (Jag orkar inte förklara varför, det gör jag när jag har köpt den)
Och så ska jag hinna med lite läxor också! Tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0