Väntar

He hej!

Jag sitter just nu och väntar på att Jamie ska bli klar hos frisören! Hon gav dom en bild på Taylor Swifts lockigs hår som "guide" för hur hon ville ha ditt eget hår, så det kommer säker bli super bra!
För övrigt skypeade jag med Siri igår, och så mailade jag lite med Lotta. Dom har ju höstlov där hemma just nu, men jag är faktiskt inte speciellt avundsjuk! Jag lever ju verkligen the american dream här borta så jag kan inte klaga!
I fredags hade vi världens mest chill dag i skolan, för nästan alla lärare var på en konferens och väldigt många elever var borta också. Jag såg på film på 4 av mina 7 lektioner och sov på resten. Här borta är det ingen som bryr sig hur man ser ut i skolan (så sköööönt!) så jag rullade bara ur sängen på morgonen och gick till skolan med mjukisbyxor och pyjamas-tröjan, precis som alla andra.


Kommentarer
Postat av: Caroline P

Söta Elice!

2012-11-08 @ 22:42:53
URL: http://carolinesblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0