Worlds of fun

Hej!

Jag har precis vaknat och gått upp ur sängen. Vi kom hem vääääldigt sent efter igår så jag är ganska trött idag.
Igår morse kl. 10 hoppade hela familjen in i vår hyrda bil med feta lyx-säten och åkte iväg mot worlds of fun. Det tog ca tre timmar att åka till Kansas City där parken ligger, och medan alla andra såg på film i bilen kunde jag inte sluta stirra ut genom fönstret. Det här var ju min första "resa" i Kansas så jag hade inte riktigt sätt hur naturen faktiskt är här innan. När vi åkte ut ur Rose Hill - området såg jag inte ett enda träd förrän vi var framme i Kansas City, helt seriöst. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur det såg ut, för det gör sig inte alls bra på bild, men man skulle kunna säga att vi åkte på en väg mitt ute i en öken, men istället för sand så var det gräs. Man kunde ibland få se en buske här oh där, men annars var det gräs så långt ögat kunde nå (vilket var ganska långt eftersom att Kansas är så platt).
Efter ett tag var vi iaf framme och super taggade på att bara ha kul!!
Jag kan sammanfatta dagen i de absolut roligaste och härligaste berg-och-dalbanorna jag någonsin har åkt, stööört mycket människor, halloween dekorationer, skratt, så många rökmaskiner att man inte kunde se handen framför sig, blinkande lampor, läskiga zombie's som gick runt överallt och skrämde folk och den där magiska cirkus-känslan av att inget är på riktigt.

Vi tittade på Avatar och sov i bilen på väg hem. Och klockan var typ 3 (mitt i natten) när jag äntligen kunde lägga mig ner i min säng.

Det var dagen igår! Tjolahopp!

(Jamie och jag längst fram på berg-och-dalbanan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0