1 Feb. 2013

Hej hej!

Förlåt så mycket att jag inte har skrivit någonting alls dom senaste dagarna, men som jag skrev i onsdags natt så har jag gått och blivit sjuk igen.... Det var den hemska värdfamiljer jag bodde med i Topeka som smittade mig för dom hade barn med influensan när jag bodde där. Jag mår iaf lite bättre nu, men jag har inte ätit någonting på tre dagar och har verkligen ingen aptit alls. Jag har försökt äta några knäckemackor med lite salt på för att få i mig någonting och det verkar funka (jag äter alltid knäckemackor med smör och salt när jag är sjuk, vet inte varför).

Min dag blev iaf lite bättre när jag såg att jag hade fått ett paket från Sverige! Mamma och Tomas åkte till Las Vegas över julen (och lite andra ställen) och tydligen köpte dom två presenter till mig! Bästa!
Jag fick en "the Beatles" T-shirt som jag älskar och en bok med massa Beatles sånger och noter! Tack mamma och Tomas! Nu vet jag vad jag kommer göra när jag blir frisk! Jag älskar the Beatles så det var en väldigt bra present :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0