Baby pictures

Hej!

Jag har på senaste tiden, med hjälp av min svenska mamma, försökt hitta en års "baby pic" på mig som ska användas på vår sista konsert med kören. Dom kommer visa en slide show med alla senior som är med i kören. Först visas en baby bild på personen och så får alla gissa vem det är, och sen visas personens senior bild! Kul och väldigt sorgligt att det går så fort.

Men jag har iaf försökt hitta en bra bild men kan verkligen inte bestämma mig vilken jag vill använda!

Den här veckan är bara tre dagar för vi har ledigt på både torsdag och fredag. På torsdag åker jag, Kim, Jamie och Hailey och kollar på prom dresses! Vi går se om jag hittar någonting! Kommer nog dock inte att köpa en klänning just nu, bara titta runt lite. Senate på kvällen ska jag jobba concession stands från 5.30 till 7 med cross country laget och efter det blir det vår sista hemmamatch i basket!

Nu ska jag betala telefonräkningen, woop va kul..


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker den med samemössan. Det är ju även coolt eftersom samerna är Sveriges ursprungsbefolkning och du har en "ursprungsbefolkningsmössa" på dig. + att du är så ljuvligt söt på bilden och det är dessutom en bra bild där man ser tydligt ditt ansikte.
Puss!

2013-02-20 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0