shoopiing igen

Tja tja bloggeeeen! 
 
Igår hick jag hem till Lilly, där gjorde vi i ordning oss och sen tog vi lite fina bilder ute i snön. På kvällen åkte jag Jamie för att hämta upp Brittney, och sen åkte vi allihop till Sonic och köpte milkshakes (mums). Efter det blev det soff-häng resten av kvällen med "ps. I love you" på i bakgrunden. Vi tänker alltid att vi ska titta på en bra film men sen slutar det med att filmen rullar på repeat i bakgrunden medan vi pratar om annat hehe. 
 
Idag har vi shoppat igen, snart är jag pank haha. Men vi åkte runt till lite olika ställen, och jag köpte en himla massa saker, men inte så mycket grejer till mig själv faktiskt. Jag har ju tre underbara flickor som fyller år i februari (mamma, Siri och Lotta) så lite present-shopping fick det bli!
Jag tyckte att jag hade många shopping kassar men jamie var ännu värre, hon köpte massa fina saker! 
 
Bilderna från fotograferingen med mig och Lilly får ni när jag har laddat in dom i datorn! 
 
Ps. Juste! Jamie och jag åt på happy house innan vi började shoppa, och i min fortune cookie stog det att jag borde åka på semester och utforska mer, jamen va bra då för det är ju precis det jag gör! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0